niedziela, 7 października 2012

Use Sombeody...

Hej, jak tam?

U mnie miło.
Ten dzień spędziłam głównie na oglądaniu filmów i kłótniach z Cleverbotem...
Ech, co za życie:)


Diament bez szli­fu nie budzi podziwu,
bez uczuć nie sposób poz­nać człowieka. 

Odkładając coś na jut­ro, tra­cisz szansę na zro­bienie te­go dziś. 


Ból zmienia ludzi, ale także spra­wia, że jes­teś silniejszym.


Dzisiaj, mam dla Was cudowną piosenkę, cudownego zespołu.
Oto Kings of Leon - Use Sombeody.


I've been roaming around, Always looking down at all I see

Painted faces, fill the places I can't reach
You know that I could use somebody
You know that I could use somebody
Someone like you, And all you know and how you speak
Countless lovers under cover of the street
You know that I could use somebody
You know that I could use somebody

Off in the night, while you live it up, I'm off to sleep
Waging wars to shake the poet and the beat
I hope it's gonna make you notice

I've been roaming around, I was looking down at all I see...


Trzymajcie się,
Do Zobaczenia!


8 komentarzy:

  1. Ta piosenka jest po prostu zaje****.

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham tą piosenkę ,ma fajny tekst przede wszystkim'

    paramore nagrało bardzo fajny cover tego właśnie utworu

    zapraszam do siebie : nowa notka ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja gdybym nie miała świra na punkcie szkoły rocka to bym też oglądała filmy ale boję się że coś zmąci mą fascynację :)Uwielbiam tą piosenkę. Niedługo zrecenzuję zombie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piosenka , kocham <3<3<3 obserwuje i liczę na rewanz :3 weronikaxweronika3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia :-D cudowna piosenka...chociaż nie zabardzo w moim stylu ... zapraszam do mnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja cały dzien spędziłam pod kocem z książką :D
    zapraszam do mnie : http://mojenudnezyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są super, a muzyka fajna... ;) Zapraszam do siebie na nowe noty: http://daughters-of-gloom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!