sobota, 6 października 2012

Last Days...

Cześć!

Jak spędziliście dzień?

Ja byłam na urodzinach u mojego kolegi Olka.
Czas minął mi rewelacyjnie!
Działy się różne rzeczy: Rzucaliśmy się tortem, oblewaliśmy wodą i wrzucaliśmy sobie lód za bluzki.
Masakra:D


Oglądałam wczoraj "Last Days" i mogę o nim powiedzieć tylko jedno: Świetny!
Fabularny film oparty na ostatnich dniach wokalisty Nirvany był bardzo ciekawy.

Podobała mi się gra aktorska, moim zdaniem najlepszy był Michael Pitt (Blake).
Ponadto, idealnie zgadzał się z historią śmierci Kurta Cobaina
Polecam serdecznie!


Ciem­ność pochłania mnie.
Jes­tem wielką otchłanią
Bez dna
Pragnę tyl­ko spo­koju i ciszy. 



Nic tak nie cie­szy, jak spełnianie włas­nych marzeń


Dzisiaj mam dla Was jedną z najlepszych i najsłynniejszych piosenek Nirvany.
Oto Smells like teen spirit...


I`m worse at what I do best 
And for this gift I feel blessed. 
Our little group has always been 
And always will until the end. I`m worse at what I do best 

And for this gift I feel blessed. 
Our little group has always been 
And always will until the end. 




Śpijcie dobrze,
Dobranoc!

7 komentarzy:

  1. NIRVANA ♥
    Zapraszam do sb :
    http://artistic--disorder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koocham Nirvanę, kocham tą piosenkę. Muszę kiedyś pokusić się na ten film. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze obejrzeć ten film...
    Dzięki za informacje o takim ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak rzucanie się tortem :) Ja Nirvany nie znam, więc nie mogę się o niej wypowiadać. Po prostu jej nie słucham :)

    Pozdrawiam i zapraszamn do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah ^^
    a co do filmu to też muszę go obejrzeć <3
    zapraszam do mnie ; http://mojenudnezyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zamiar go oglądnoć.
    :)
    Świetna notka :*
    Zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!