poniedziałek, 8 października 2012

Burn it down...

Cześć!

Jak humor?

U mnie wszystko świetnie...
Obejrzałam sobie dużo telewizji, poczytałam.
Niestety teraz jestem taaaka zmęczona:(


Miałam dzisiaj ciekawy sen. Śniło mi się, że weszłam na drzewo i chciałam z niego zeskoczyć, ale w pewnym momencie zobaczyłam nietoperza i się obudziłam.

Interesujące...

 

Nie tak łat­wo być sobą
Od­kry­wać kar­ty przed innymi
Nie łat­wiej było wczoraj...



Nieomyl­ność może umierać za swo­je przekonania. 


We can't wait
To burn it to the ground




We're building it up
To break it back down
We're building it up
To burn it down
We can't wait
To burn it to the ground


Dobranoc!

6 komentarzy:

  1. No, dość interesujący ten sen..można się nad nim zastanawiać :3
    zapraszam do mnie : http://mojenudnezyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. humor całkiem ok ;d

    zapraszam do siebie,nowy post

    byłoby mi miło gdybyś skomentowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Humor spoko, ale mnie głowa boli :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemnie mi tutaj ;) Ładne kolorki, mało tekstu, dobra muzyka i urocze obrazki - super!
    Zapraszam do nas: strefablond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie spoko :P
    Fajny post :P
    Wpadnij do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ich piosenkę ♥ Linkin Park polubiłam niedawno i jestem zaskoczona ich piosenkami :)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!