piątek, 5 października 2012

Pytania i odpowiedzi #3

Ostatnio zadaliście mi parę pytań. Pozwolicie, że na nie odpowiem:

1. Twój ulubiony przedmiot?

Hmm, najbardziej lubię biologię i angielski;)

2. Co chciałabyś osiągnąć?

Wszystko, o czym marzę...

3. Czy lubisz Lucy???

Ciężko mi powiedzieć. Nie znam jej, kojarzę jedynie jej bloga. Jednak, wydaje się miłą dziewczyną.

4. Czy denerwują cię blogi które Cię kopiują?

Nie jest ich dużo, jeśli jednak na jakiś trafię to troszkę się złoszczę :D

5. Czy lubisz Zmierzch?

Hmm, ujmijmy to tak: Lubię sobie czasem obejrzeć, ale żadną fanką nie jestem.

6. Jak ma na imię twoja obecna i była przyjaciółka?

W swoim życiu utraciłam wielu przyjaciół...
Obecnie jest kilka osób, które są mi niczym przyjaciele, lecz nie chcę zapeszać...


To już koniec pytań do mnie.
Bardzo proszę o zadawanie mi nowych tutaj.

4 komentarze:

  1. Fajne odpowiedzi ;>
    Jak można lubić chemię ? ;>
    Jednak można ^,^ .

    zapraszam do mnie.
    new notka. ;d
    craazy-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię angielski ;d

    zapraszam do siebie
    nowa notka
    byłoby miło gdybyś zostawiła komentarz

    http://stepfromtheroad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię angielski ;) Fajna notka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajni ci najczęściej komentujący! Teraz to zauważyłam. 1.Nie lubię angielskiego ale kooocham biologię. Lubię też polski i chemię. Lubiłabym bardzo historię bo mamy mój ukochany temat o starożytności no ale babsztyl mnie zniechęcił. 2.Co ja chciałabym osiągnąć? No cóż, na pewno byłoby to spotkanie się z moimi idolami, zrobienie filmu, zostanie dziennikarką i napisanie książki. 3.Nie znam bloga Lucy ale może zajrzę.4. Moich tekstów nikt raczej nie kopiuje bo i mało kto to czyta.5. Nie oglądałam zmierzchu i nie powiem żebym jakoś bardzo tego chciała. Nie lubię tego typu filmów.6. Obecne mam dwie - Buba (karolinka) to najlepsza, Agata nie utrzymuję z nią bytnich kontaktów jednak stara przyjaźń nie rdzewieje oraz Agnieszka - siedzę z nią w ławce. No a dawna? Asia okazała się wredną Kozą, Gosia kłamczuchą a Kaśka... z Kaśką chodzę do szkoły i najchętniej wywaliłabym ją przez okno.
    POZDRAWIAM!!

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!