wtorek, 9 października 2012

Closer to The Edge...

Cześć!

Co tam u Was nowego?

Ja miałam wesoły dzień.
Praca w grupach, próba ślubowania i tańce. Stwierdzam, że nie umiem tańczyć walca angielskiego. Razem z moim kolegą Maksem, który był ze mną w parze, kręciliśmy się tylko w kółko i nic z tego nie wynikało...


Jutro mam sprawdzian z matematyki. Na szczęście się nauczyłam...

Trzymajcie za mnie kciuki!


Tak dużo chce­my, tak mało pot­ra­fimy docenić. 

Jest tak wiele chwil, którymi nie możesz dzielić się z innymi
ktoś inny i ty, czujecie że ta chwila może trwać wiecznie

kiedy to tylko noc, tylko chwila

 

Lubicie 30 Seconds to Mars? Ja bardzo... Poszłabym nawet na ich koncert:)


I don't remember one moment I tried to forget,
I lost myself 
Is it better not said
Now I'm closer to the edge.
It was a thousand to one and a million to two,
time to go down in flames and i'm taking you.
Closer to the edge.


Pozdrawiam Was serdecznie...
Dobranoc!

7 komentarzy:

  1. fajnie,fajnie
    ;d

    uwielbiam 'closer to the edge'

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham 30STM jeden z moich ulubionych zespołów :D Jared Leto <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam jutro sprawdzian z angielskiego.
    A 30 Seconds To Mars to świetny zespół ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. O moja ukochana piosenka marsów ;D Byłam na koncercie w Łodzi chłopaki wymiatają na żywo ;D !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia na matmie :D
    Zapraszam do siebie :D
    http://artistic--disorder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten zespół... i powodzenia na matmie! ;) A tańcem się nie przejmuj! :) Jest dużo osób, którzy nie umieją tańczyć walca angielskiego... ;D Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://daughters-of-gloom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!