czwartek, 11 października 2012

Slubowanie...

Cześć, jak dzień?

Ja miałam dzisiaj ślubowanie.
Nie powiem, bardzo ciekawa uroczystość, dawno się tak nie uśmiałam:D
(pozdrawiam moją koleżankę Agnieszkę)

Teraz tylko by wytrwać do piątku... 
Niestety, prawdopodobnie cały weekend minie mi na czytaniu lektury.
Jestem dopiero na 25 stronie a omawiamy w poniedziałek!


Uśmiechaj  się, gdy upa­dasz. 
To ich naj­bar­dziej bo­li ... 


Well I know the feeling
Of finding yourself stuck out on the ledge
And there ain't no healing
From cutting yourself with the jagged edge





So just give it one more try
To a lullaby
And turn this up on the radio
If you can hear me now
I'm reaching out
To let you know that you're not alone
And you can't tell
I'm scared as hell
Cause I can't get you on the telephone
So just close your eyes
Well honey here comes a lullaby
Your very own lullaby




Dobranoc!

8 komentarzy:

  1. przedostatnia fota- me gusta

    lubię nawet tę piosenkę

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zimo jak chyba u każdego. Dzień nauczyciela, więc skrócone lekcje tylko tak, że trwały po 20 minut.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam nowy post ,byłoby miło jakbyś skomentowała ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z lekturą ! O Nickelback ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z lekturą ! Uda Ci się ! Ja wierzę :)
    Też miałam ślubowanie tzw. otrzęsiny. Musieliśmy przebrać się za Indian i kowobojów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą piosenką zespołu Nickelback. Ogl. lubię ten zespół.
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    arielka-arielkaa.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    P.S.
    masz cudowny zegarek !

    OdpowiedzUsuń
  7. Był czas że bardzo lubiłam tą piosenkę, ale teraz mój gust przestawił się na starsze kawałki.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!