piątek, 21 września 2012

Viva La Gloria!

Witajcie!

Na sam początek chciałabym przeprosić, że nie pisałam. Byłam zmęczona, lekko chorowałam i do tego szkoła :\.
Ale od dzisiaj obiecuję poprawę!


A tak w ogóle to jak dzień?

U mnie było pół na pół. Na sam początek dostałam 1 z chemii, na szczęście siostra jej nie wpisała. Potem, po powrocie do domu spostrzegłam, że przyszły do mnie płyty Green Daya. Słucham ich teraz caały czas:D


Chodzę w miejscu, biegnę i uciekam
Lecz nie ma ucieczki od samego siebie...


Runaway
From the river to the street
And find yourself with your face in the gutter
Your a stray for the salvation army
There is no place like home
When you got no place to go


 

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam bardzo ciekawą piosenkę. Pochodzi ona z płyty, którą 
mam przyjemność słuchać.

Oto Green Day i Viva La Gloria (Little Girl)...


Little girl, little girl
why are you crying?
Inside your restless soul your heart is dying
Little one, little one
Your soul is purging
Of love and razor blades
Your blood is surging



Trzymajcie się,
Dobranoc!

4 komentarze:

  1. Jak to piszę to jest 22 września. Wczoraj było spoko ale czułam się koszmarnie i nie mogłam przez to ćwiczyć na basenie (YEAH) posłucham piosenki później.

    NOWE POSTY NA www.muzyka-bliska-memu-sercu.blogspot.com

    LUBICIE DŻEM?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, naprawdę
    bardzo mi się podoba, myślę,
    że będę częściej zaglądać :D
    zapraszam do mnie:
    http://niesmiala-modelka.blogspot.com/
    Mam nowe rozdziały :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wy macie chemię z siostrą ? nie wiedziałam :]
    ja za to dostałam trzy piątki - z matmy, z historii i polaka ^^

    nie martw się tą jedynką ! później będzie lepiej <3

    zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze jedna sprawa Ania :) Załozyłam nowego bloga. Wpadniesz, zaobserwujesz, skomentujesz ? Z góry wielkie DZIĘKUJĘ ! takatamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!