sobota, 22 września 2012

Nothing Else Matters

Witajcie!

Jak weekend?

Ja się cieszę, że w końcu mogę odpocząć i robić to co chcę!
Byłam już dzisiaj na zakupach (zdjęcia nowych rzeczy już jutro!). Teraz pakuję torbę bo jadę na noc do Rudek. Muszę się spotkać z babcią i dziadkiem. Długo ich nie widziałam!


Jutro, chcę poświęcić cały dzień w internecie. Wypada pokomentować Wasze blogi i zająć się swoim własnym ;)


Naj­gor­szy la­birynt świata - gdy nie masz gdzie iść, a masz dokąd uciec.  


So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trust in who we are
And nothing else matters


Dzisiaj mam dla Was piosenkę, która podoba mi się od dłuższego czasu. 
Oto Metallica i Nothing Else Matters:


Trust I seek and I find in you
Every day for a something new
Open mind for a different view
And nothing else matters
Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know 


Do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. Ja moją babcie mogę odwiedzać codziennie , ponieważ blisko mnie mieszka. Ale teraz wyjechała na 10 dni do Niemiec , i strasznie się stęskniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja babcia mieszka,tu gdzie ja więc git

    lubię tę piosenkę

    zapraszam ,do siebie - nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham, kocham tą piosenkę. Miałam ją dodać na mojego bloga (muzyka-bliska-memu-sercu.blogspot.com) ale nie chciałam się śpieszyć. A ty mnie wyprzedziłaś! Ty... ty gradzieju pomysłów ty!

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham tą piosenkę :DD ^^ <3

    założyłam kolejnego bloga :) zapraszam :D zaobserwuj, skomentuj :D takatamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze będę kochała tą pineskę. To właśnie od niej zaczynałam naukę gry na gitarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie to piosenkę ale za metalicą nie przepadam :)

    zapraszam
    mylifeisfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham twój blog <3
    Chętnie na niego wchodzę :)
    Zapraszam serdecznie do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała piosenka..
    Pokochałam metallicę właśnie od posłuchania tego kawałka.
    Nawet potrafię zagrać kawałek na gitarze :)
    (wiem,ze to prosta piosenka ale ja jestem poczatkujaca)
    Bardzo podoba mi się Twój blog piszesz wyraziście i z sensem..
    potrafisz ukazac,ze zycie jest piekne i tak ma byc.
    Gratuluję, niewiele osob potrafi tak uchwycic sens zycia. dziekuje ci za to ze to piszesz :)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!