wtorek, 18 września 2012

Highway To Hell...

Cześć!

Przepraszam, że nie pisałam...
Byłam bardzo zmęczona i ogólnie źle się czuję.

Martwię się bo prawdopodobnie będę chora.


A tak w ogóle to jak w szkole?

Ja miałam dzisiaj niezapowiedzianą kartkówkę z geografii i prawdopodobnie ją zawaliłam.
Będę się musiała poprawić.;/


Cisza to najgorszy wróg myśli...


Dzisiaj mam dla Was bardzo pozytywną i ogólnie rewelacyjną piosenkę AC/DC...
Jak dla mnie idealna na ten wieczór:


I'm on the highway to hell
Highway to hell
On the highway to hell
Highway to hell
Don't stop me 


Miłej nocki!

10 komentarzy:

  1. U mnie mniej więcej to samo. Też przeziębiona jestem :C . I kocham tą piosenke <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj teraz dużo osób choruje więc uważaj ;p
    Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa! Kocham tą piosenkę! Jest zajebista! ^^
    A u mnie w szkole, jak w szkole :D

    tylkotakethat.blogspot.ocm

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochak ac dc! Też jestem rozbita. Najpierw odpadł bart. Ja teraz mam dreszcze, brzuch mnie boli, głowa i kicham. Oj kicham. W szkole jakoś takoś. ALe wczroaj dostałam trzy piątki. Dwie z chemii i jedną z biologii. Spoko o mi rekompensuje jedną pałę z chemii. No ale z biologii dostałam jako jedyna o jako jedyna umiałam temat. Czułam się jak kujon ale co tam. Zaprosiak do mie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis :)
    Zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już zachorowałam, a w sobotę wesele, buuu... T.T
    Bardzo inspirujące zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja miałam kartkówkę z matematyki i z historii :D
    fajny wygląd ! zapraszam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ahh ;/ nie wiem co napisac. ledwo na oczy patrze. choroba mnie dopadla ;/

    http://hybrid-genesis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham AC/DC !! <3
    zycze szybkiego powrotu do formy !!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam AC/DC

    ja kicham mam też chrypkę ,ale to po koncercie Coldplay ;d

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!