piątek, 28 września 2012

Patience

Witajcie!

Na sam początek chciałabym Was z całego serducha przeprosić za te całe 5 dni bez notek.
Niestety, tyle się w moim życiu działo, że aż nie miałam siły by to wszystko opisać.
Postaram się jednak ogarnąć i w końcu zacząć pisać systematycznie, tak jak kiedyś:)


A tak w ogóle to jak dzień?
Mi minął tak... zwyczajnie:P. W szkole było miło, potem w domu trochę pokłóciłam się z mamą, ale na szczęście to nic wielkiego. Była też u mnie koleżanka, Agnieszka. Niestety nie mogła zostać długo, wpadła jedynie po lekcje...

Teraz staram się cieszyć wieczorem, oglądam jakiś film na polsacie i czytam Krzyżaków.
Niby wszystko jest ok, ale przeszkadza mi moja cholerna chrypa:/


 Zdra­da - ta jed­na praw­da, która całą resztę czy­ni kłamstwem.  

I really wanna start over again, 
I know u wanna be my salvation, 
The one that i can always depend


Dzisiejsza piosenka, będzie z dedykacją dla mojej rewelacyjnej komentatorki Kasi:)
Oto Take That i Patience...
(PS. Polecam Wam także jej blog o tym zespole)


I'm still hurting from a love i lost, 
I'm feeling your frustration, 
Then maybe all the pain will stop, 
Just don't be close inside your arms tonight, 
dont be to hard on my emotions 


Miłej nocki;)
Dobranoc!

8 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia

    dziwiłam się właśnie,czemu nie pojawiają się notki

    zapraszam do siebie,nowa notka
    byłoby miło,gdybyś zostawiła mi jakiś komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko Krzyżacy są straszni ... czytalam tą książkę chyba z miesiąc ... xd Super fotki i cytaty ;DDD O podoba mi się ta piosenka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! Dzięki! :D
    Teraz się ciesze do monitora XD
    Naprawdę wielkie dzięki!
    :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem w tej chwili w 2 klasie gimbazy a krzyżaków miałam w 1. według mnie to najlepsza książka w 1 klasie :) "Pieśń o Rolandzie" jest straszna -.- chociaż krótka ;) super blog :) zapraszam do mnie http://olciak-olciaak.blogspot.com/
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog, jesteś taka szczera, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza fota mega <3
    WPADAJ PO BUTY NA KONKURS DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super foty i bardzo fajny blog.
    Mam nadzieję, że chrypa szybko przejdzie :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)
    A, zapraszam także na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie Krzyżacy ominęli, bo było zamieszanie ze zmianami nauczycielki od polskiego, łączenia klas, itp. Sądzę, ze i tak bym nie przeczytała :)
    Fajne zdjęcia, jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!