niedziela, 23 września 2012

Blow Me...

Cześć!

Dzisiaj jest niedziela, ostatni dzień weekendu.
Jestem po prostu załamana, że to już koniec:(
Nie chcę iść do szkoły...


A tak w ogóle to jak dzień?

Ja miałam dzisiaj niebywałą wenę twórczą i naszło mnie na grę na gitarze. I wtedy poczułam chęć ułożenia piosenki. Wzięłam się więc do pracy. Napisanie tekstu przyszło mi z łatwością. Teraz tylko pozostaje mi dobrać melodię i Varsovie będzie gotowa...


Cza­sem gdy ma­my ochotę krzyczeć
Zaczy­namy tonąć i nic nie możemy z tym zrobić

Mil­czy­my sa­mot­ni i puści... 


I think that life’s too short for this, I want back my ignorance and bliss...



White knuckles and sweaty palms from hangin’ on too tight
Clenched shut jaw, I’ve got another headache again tonight
Eyes on fire, eyes on fire and they burn from all the tears
I’ve been cryin’, I’ve been cryin’, I’ve been dyin’ over you
Tie a knot in the rope, tryin’ to hold, tryin’ to hold
But there’s nothing to grasp so I let go


Śpijcie dobrze,
Dobranoc!

6 komentarzy:

  1. A ja właśnie w niedzielę namawiałam rodziców na gitarę c:
    Jak stworzysz już piosenkę, to wstaw nagranie na bloga, chętnie posłuchamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem powyżej, wrzuć nagranie na bloga ;)
    zapraszam do mnie : http://mojenudnezyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam beznadziejny dzień. Najpierw obudziłam się ze łzami w oczach bo śniło mi się że miałam guza mózgu i został mi rok życia i przez ten rok chciałam pisać dla mamy codziennie po jednym liście by tak bardzo nie tęskniła. Ale i tak płakała ale na żywo bo się zgubiłam po rehabilitacji a potem się odnalazłam bo się okazało że zapomniałam że ona ma po mnie przyjechać i poszłam do sklepu. A ona mnie szukała.Kochana mama.
    Znam tą piosenkę ale nigdy nie mogłam się do niej przekonać. Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie wrzuć nagranie na bloga ^^ :D Też nie chciałam początku tygodnia, ale tak musi być ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chcem też iść do szkoły :(
    Ja dzień miałam jak każdy weekend :)
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super obrazki ! pierwszy jest mega ;>
    http://littleconfusionblog.blogspot.com/
    zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!