sobota, 29 września 2012

nr. 50

Witajcie!

Zacznę od tego, że nie jestem dobra w podziękowaniach. Lecz teraz sytuacja tego wymaga. Dzisiejsza notka jest bowiem 50 na tym blogu.

Bardzo jestem szczęśliwa, że udało mi się dotrwać do tej chwili.
Jednak osiągnęłam to TYLKO i wyłącznie dzięki Wam.

Każdego dnia gdy widzę komentarze pod notką cieszę się.
Kiedy dołączy do mnie nowy obserwator jestem bardzo zadowolona.

Jednak najwięcej radości sprawiają mi e-maile od Was. E-maile ze słowami uznania i zachęty do dalszego pisania.

Dlatego dzisiaj to ja zachęcam moich czytelników do dalszego odwiedzania mojego bloga.

 Pamiętajcie, sercem jestem zawsze z Wami!


10 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości :))
    Powodzenia w dalszym pisaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i powodzenia przy kontynuowaniu :D
    Życzę Ci jeszcze więcej obserwatorów i komentarzy . Dobij do 1000 notki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje : ))
    A jesli chodzi o nagłówek to siostra mi pomagała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak teraz zobaczyłam, że jestem pierwsza w najczęściej komentujących O-o
    Fajnie :D Cieszę się i gratuluję Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje : )
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, mam nadzieję, że mi też się uda :3
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :3
    http://my-vacuity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gartulacje jubileuszu :)
    Pisz dalej ! <3




    mylifeisfashionblog.blogspot.com- nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!