niedziela, 16 września 2012

Zmiany...

Witajcie:)

Zapewne zauważyliście, że przez jakiś czas blog był niedostępny.
To wszystko przez chęć przeprowadzenia przeze mnie zmian....

Wczorajszy  dzień był przełomowy, po prostu wiedziałam, że muszę się postarać i stworzyć coś zupełnie innego. Od razu wzięłam się do wymyślania nowej koncepcji...
Wtedy otrzymałam E-maila od Małgosi. Przysłała mi nowy, cudowny kolaż, za który jestem jej niezmiernie wdzięczna. Nagłówek zainspirował mnie przez co dzisiaj możecie podziwiać mój blog w zupełnie innej kolorystyce, z nową czcionką, odmiennym szablonem i posortowanymi linkami w "Polecanych".


Mam nadzieję, że Wam się podoba!

9 komentarzy:

  1. Pięknie tu zrobiłaś. Szkoda że nie ma polskich znaków, prawda? Dziękuję że o mnie wspomniałaś:) Miło że ci się podoba. Świetny pasek ze stronami. Genialnie dobrałaś kolorystykę. Też jestem z ciebie dumna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję, starałam się <3

      Z Polskich znaków nie ma chyba tylko ń, ą i ę...

      Usuń
    2. Spoko po za tytułami nie widać :) Właśnie bałam się czy dorobisz sobie tło do nagłówka ale okazało się że sobie poradziłaś. Zaraz, gdzie te polecane?

      Usuń
  2. Ale tu się zmienilo ... :D

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe. Widzę, że zmieniłaś :) I to na lepsze :)) Gratuluję nowego wyglądu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten nowy wygląd i uroczy nagłówek ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zmiany, super blog.
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow zmiana zdecydowanie na lepsze ! Bardzo mi się podoba ! ;))

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!