sobota, 15 września 2012

Na urodzinach;)

Cześć, jak dzień?

Ja byłam dzisiaj na urodzinach u mojej koleżanki Agnieszki. Odbywały się one w kręgielni Mk Bowling.
Było super!

Zajęłam drugie miejsce na swoim torze, pośmiałam się ze znajomymi i wpadłam w hazard grając na mini automatach (buldoger) ;)

Ponadto zjadłam dużo pysznego jedzenia i kupiłam sobie parę nowych rzeczy (zdjęcia już jutro!)...


Ogólnie dzień można zaliczyć do udanych, szkoda tylko, że w nocy przyśnił mi się okropny sen...

Zaczęło się, ty że do mojego domu przyszli jacyś ludzie i powiedzieli,że jutro zaczyna się wojna. Mieli nawet mnie zastrzelić ale się rozmyślili. Potem szłam z mamą i ciocią ulicą w nocy i zastanawiałam się jak to będzie. Następnego dnia (we śnie oczywiście) się zaczęło no i ja się martwiłam.

Wtedy się obudziłam (na szczęście). Pierwsze co zrobiłam to włączyłam telewizor. Na szczęście mówili po Polsku i opowiadali o paraolimpiadzie <uff>.


Krocząc po chmur dy­wanie, wpat­rze­ni w słońce za­pomi­namy,  że Nasze "Niebo" zaczy­na się już tu na ziemi... 


wys­tar­czy chwila
by spłonąć
i cała wieczność
by żyć...


Dzisiaj mam fazę na stare piosenki...
Ta powstała wtedy, kiedy jeszcze mnie nie było na świecie!
Oto Green Day i Hitchin' A Ride


Hey mister, where you headed?
Are you in a hurry?
I need a lift to happy hour
Say oh no...


Śpijcie dobrze,
Dobranoc!

6 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. Uwielbiam grac w kręgle, chociaż nie zawsze mi to wychodzi xD
    twojatworczosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja masz fazę na stare to polecam zespół Skid Row (najlepsze piosenki to te, które śpiewa Sebastian Bach, jest ich całkiem dużo) (chyba, że już znasz ten zespół ;))

    tylkotakethat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia ;p
    ja lubie grać w kręgle. jestem mistrzem mozna powiedzieć :D
    ja nie lubie starych piosenek.
    a co do snu? jakis dziwny :D

    zapraszam na konkurs:
    http://hybrid-genesis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie spoko,wczoraj byłam u kumpeli

    byłaś na kręglach,uwielbiam to ;d

    zapraszam do siebie ,nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię stare piosenki :). I też mam koleżankę Agnieszkę. Piona! :D Też nieraz mi się śni wojna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się już doczekać tych zdjęć.
    Bardzo orginalny Blogger :P
    :):):)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!