piątek, 14 września 2012

Lithium.

Cześć!

Jak tam?

Ja się cieszę bo w końcu jest weekend! Podejrzewam, że nie wytrzymałabym kolejnego dnia w szkole...
A zwłaszcza kolejnej chemii...


A tak wgl. Macie jakieś plany na jutro?

Ja idę na urodziny koleżanki. Urządza je w MkBowling.
Jest tylko jeden problem, a mianowicie, nie wiem co mam jej kupić...

Może macie jakieś propozycje?


Często dzięki po­myłkom po­dej­mu­jemy właści­we decyzje...

 
„Nieważne kim jes­teś ani skąd pochodzisz, to cze­go prag­niesz jest zaw­sze przed Tobą na wy­ciągnięcie ręki. Nie ocze­kuj, że ktoś Ci to po­da, mu­sisz sam wyjść nap­rze­ciw i to wziąć.”
 

And just maybe
I'm to blame for all I've heard
And I'm not sure 



Dzisiaj, przez cały czas słuchałam piosenek Nirvany...
Szczególnie upodobałam sobie Lithium.

Piosenka ta ma radosny klimat, tekst jest świetny.
Naprawdę, bardzo mi się podoba...



I'm so happy
Cause today I found my friends
They're in my head
I'm so ugly
But that's ok, 'cause so are you
We've broke our mirrors 


Trzymajcie się, 
Dobranoc...

4 komentarze:

  1. Tak, ta piosenka jest super! Też ją lubię.
    I nie wiem co mogłabyś jej kupić... Nie wiem co ona lubi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą piosenkę ale i tak wolę Rape me smells like teen spirit i heart shaped

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten blog ;D Ja na razie nie mam planów na jutro :D Zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam nie mam planow zobacze co przyjaciele wymysla;p

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!