czwartek, 13 września 2012

Czwartek;)

Witajcie po raz drugi!

Jak wieczór?

Ja właśnie skończyłam odrabiać lekcje. Koszmar!
Fizyka i chemia są bardzo trudne. Ledwo zrobiłam zadanie:(

Na szczęście mam to już za sobą i teraz oglądam sobie "Labirynt Fauna". Powiem, że film całkiem ciekawy:)


Mam coś dzisiaj dobry nastrój. Może dlatego, że zbliża się weekend?


Bu­dując coś la­tami, jes­teś w sta­nie zburzyć to na­wet w je­den dzień... 



Życie jest niczym piękny war­kocz, sple­ciony z marzeń i realiów, a do te­go oz­do­biony ko­kardą  ra­dości i szczęścia.


Dzisiaj mam dla Was świetną piosnkę U2...
Ma piękny tekst i pasuje do mojego nastroju:


It’s not a hill, it’s a mountain
As you start out the climb
Do you believe me or are you doubting
We’re gonna make it all the way to the light
But I know I’ll go crazy if I don’t go crazy tonight


Dobranoc!

2 komentarze:

  1. Super jest ta piosenka :D

    tylkotakethat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super piosenka, bardzo lubię u2! Labirynt fauna to naprawde dobry film, ogólnie polecam kino hiszpańskie ;)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!