wtorek, 2 października 2012

Little Talks...

Cześć!

Jak w szkole?

Ja się jakoś trzymam. Dostałam dzisiaj swoją PIERWSZĄ jedynkę w życiu. Oczywiście z geografii. Od początku czułam, że ten przedmiot nie będzie moją mocną stroną:)


Mieliśmy także dzień chłopaka. Uważam, że wyszedł nam świetnie.
Najpierw rozdałyśmy prezenty a, potem był konkurs na mistera klasy.
Polegał on na tym, że każda dziewczyna wymyślała 2 pytania o sobie, a nasi koledzy musieli na nie wszystkie odpowiedzieć. Co ciekawe prawie wszyscy znali odpowiedzi o mnie (mój ulubiony zespół ; ile mam zwierząt)
Wygrał Patryk. W nagrodę dostał papierową koronę i szarfę z papieru toaletowego ;)


Mu­sisz zacząć wal­czyć, bo nikt nie za­wal­czy za Ciebie.
Po­może ktoś, lecz nie wyleczy.
Po­wie coś, lecz nie przegada.
Dot­knie Cię, lecz nie ukoi. 

 

Cause though the truth may vary this
Ship will carry our
Bodies safe to shore





Hey! Hey! Hey!

There's an old voice in my head that's holding me back
Well tell her that I miss our little talks
Soon it will be all over and buried with our past
We used to play outside when we were young
And full of life and full of love


Śpijcie dobrze,
Dobranoc!

5 komentarzy:

  1. Tak się składa, że i ja dziś dostałam pałę, ale z historii. Historyk niesprawiedliwie ocenia. A pierwszą w życiu dostałam w II gim. z ruskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahha, ja też dostałam 1 z geografii :D
    fajny pomysł na dzień chłopaka :3

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś musiała nastąpić ta pierwsza jedynka :D
    ja swoją pierwszą dostałam w podstawówce za nieoddanie pracy na czas xd
    spoko szarfa, z papieru toaletowego :D na pewno chłopak się ucieszył ^^

    delicjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W szkole jak w szkole.
    Musiała ta chwila kiedyś nastąpić ja też pamiętam swoją pierwwszą jedynkę za niezapowiedzianom kartkówke z polskiego.heheh...
    Mi też mieliśmy dzień chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!