poniedziałek, 1 października 2012

2012

Cześć!

Jak dzień?

Mi minął całkiem nieźle. Miałam 2 kartkówki, uważam, że nieźle mi poszły.
Byłam też w sklepie kupić prezent dla kolegi. No bo w końcu, DZIEŃ CHŁOPAKA!


Cały dzisiejszy wieczór poświęciłam na oglądaniu "2012"...
Film bardzo ciekawy, poruszający, dostarcza wiele emocji.
Jest wzruszający, trzyma w napięciu. Momentami, wręcz boisz się!
Dodatkowo efekty są doskonałe, a fabuła przemyślana.

Serdecznie POLECAM!


Bez­radność to naj­bar­dziej gorzka lek­cja życia. 


w marze­niach o spełnieniu
między palcami
prze­myka się strach
mil­cze­nie mnoży luki
tak właśnie jest

cier­pi­my z włas­ne­go wyboru  



My secret side I keep
Hid under lock and key
I keep it caged but I can´t control that
Cause if I let him out
He´ll tear me up break me down
Why won´t somebody come and save me from this
Make it end


Spokojnych snów!

6 komentarzy:

  1. Śliczne te inspiracje <3
    Bardzo fajnego masz bloga :)





    mylifeisfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna piosenka ;)
    A filmu nie oglądałam, bo mi telewizor się zepsuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna piosenka :)
    Mój dzisiejszy dzieńszybko mi zleciał, ale tak ogółem to spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wczoraj oglądałam film, bardzo fajny, ale w kinie o wiele lepiej oczywiście się oglądało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zbieram i zbieram, i nie mogę obejrzeć tego filmu :/
    Świetne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten film też oglądałam ;DD O fajna piosenka ! xd

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię...

Bądź szczery - to dla mnie ważne,
Krytykuj, nie obrażaj.

Dziękuję za każde miłe słowo!